اکادمی مهندسی عمران Ace - وبینار بررسی آزمون محاسبات، نظارت و اجرا دی ماه 1401
تاریخ شروع

17:00

سه‌شنبه - 1401/10/20

تاریخ پایان

21:00

سه‌شنبه - 1401/10/20

آدرس

سایت اسکای روم

وبینار بررسی آزمون محاسبات، نظارت و اجرا دی ماه 1401

زمون اخیر نظام مهندسی در صلاحیت های نظارت، اجرا و محاسبات در روزهای 8 و 9 دی ماه 1401 برگزار شد. همانطور که پیشبینی می شد آزمون اخیر از کیفیت و استاندارد بهنری نسبت به آزمون شهریور ماه برخوردار بود ولی همچنان سوالاتی که دارای ایرادتی بودند در این آزمون نیز وجود داشتند. اخیرا یکی از وظایف جدیدی که در آزمون های نظام مهندسی بر روی دوش داوطلبین شرکت کننده وجود دارد، بررسی سوالات و تهیه گزارش اعتراض می باشد تا خدای نکرده حقی از این تلاشگران مظلوم ضایع نشود. ابهاماتی که خیلی از اوقات در میان پاسخنامه های مختلف افراد مختلف گم شده و توجهی به ان ها نمی شود. بنابراین ما مسیر موفقیت در آزمون های نظام مهندسی را به صورت زیر تعریف می کنیم:
1- مهارت تسلط
2- مهارت سرعت و دقت
3- مهارت مدیریت آزمون
4- مهارت مو از ماست کشیدن
البته بررسی آزمون های اخیر به کسانی که قصد شرکت در آزمون های آینده را دارند بسیار کمک می کند تا با دید باز و شناخت خط فکری طراحان محترم حساب شده تر درس بخوانند.

به رسم سنت های گذشته اینبار هم گروه اساتید ACE به میزان توان خود بررسی هایی را از آزمون های دی ماه 1401 داشته و گزارش هایی را در این خصوص تهیه نموده اند. قرار است این گزارشات و بررسی ها در قالب یک وبینار با حضور دکتر امیرحسین فهیمی، مهندس محسن هجرانی و مهندس پیمان میرزاخانی برگزار گردد. شما عزیزان می توانید به صورت کاملا رایگان و از طریق لینک زیر در این وبینار ثبت نام نمایید تا علاوه بر آشنایی با برخی از سوالات مبهم و مورد دار آزمون اخیر به یک آنالیز دقیق از آزمون های محاسبات، نظارت و اجرا دی ماه 1401 دست یابید